Image
1402/02/22

پویش اول: آبنبات دارچینی نوشته مهرداد صدقی

شروع پویش آبنبات دارچینی

کتاب آبنبات دارچینی اثر مهرداد صدقی

با سلام به تمامی مهرایی های عزیز، بالاخره برنامه ریزی های برگزاری اولین پویش کتابخوانی مهرا انجام شد و شما میتوانید از حالا پس از عضویت در باشگاه مهرا در این پویش شرکت کنید. این پویش به کتاب آبنبات دارچینی، نوشته مهرداد صدقی اختصاص دارد.

آبنبات دارچینی داستانی طنز با محوریت پسری به نام محسن و داستان های اوست. این کتاب بلند و طولانی نیست و به همین علت جذاب و گیرایی منحصر به فردی دارد. حال و هوای دهه شصتی که در این کتاب جاریست، آن را خواندنی تر نیز کرده است.

اگر شما هم به دنبال یک کتاب جذاب و مفید برای خواندن هستید، با ما در این پویش همراه شوید. همچنین می توانید به عنوان عضو باشگاه مهرا، کتاب آبنبات دارچینی را با تخفیف 30 درصدی خریداری کنید. بعد از مطالعه این کتاب ، می توانید در مسابقه 10 میلیونی این پویش نیز شرکت کنید. در اولین پویش باشگاه مهرا یک جایزه 5 میلیونی برای نفر اول، یک جایزه 3 میلیونی برای نفر دوم و یک جایزه 2 میلیونی برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

ثبت نام در باشگاه مهرا بسیار ساده است و تنها چند دقیقه از وقت شما را می گیرد. پس از ثبت نام در سایت از تاریخ 20 تا 30 خرداد 1402 از طریق این لینک در آزمون این پویش شرکت کنید.

منتظر حضور گرم شما در این پویش کتابخوانی هستیم و امیدواریم با خواندن این کتاب جذاب، لحظاتی شاد را در دنیای ادبیات تجربه کنید.

.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران