Image
1402/04/12

معرفی سریال سوران

سوران یک سریال تاریخی و درام محصول سال 1402 است که توسط سروش محمدزاده کارگردانی شده است.

سوران یک سریال تاریخی و درام محصول سال 1402 است که توسط سروش محمدزاده کارگردانی شده است.این سریال اقتباسی آزاد از کتاب عصرهای کریسکان نوشته کیانوش گلزارراغب است. تهیه کنندگی آن را مجتبی فرآورده بر عهده دارد و وظیفه ی نگارش فیلمنامه ی آن بر عهده عباس ریاحی بوده است.

خلاصه داستان

سریال سوران بخشی از زندگی جانباز شهید امیر سعید زاده یا سعید سردشتی را روایت می کند، کسی که در هیاهوی آشوب های کردستان میهن خود را نفروخت و به حزب بعث عراق نه گفت. او تنها بازمانده ی زندان هولناک کریسکان است کسی که چه قبل و چه بعد از انقلاب در مبارزات خود سختی های فراوانی کشید.این سریال از طریق شخصیت های مختلف، وقایع تاریخی، جنبه های سیاسی و اجتماعی آن دوران را به تصویر می کشد.

تیزر سریال سوران

زمان پخش سریال سوران

سریال سوران در شبکه یک سیما پخش می شود و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:15 به نمایش در می آید. همچنین در روز بعد ساعت 01:00 بامداد و 15:00 بعد از ظهر نیز قسمت های این سریال قابل مشاهده است. همچنین در روز جمعه نیز دو قسمت از سریال سوران ساعت 22:00 در شبکه یک نیز تکرار می شود. در کل، این سریال شامل 18 قسمت است. همچینین می توانید از تلوبیون

بازیگران سریال سوران

سریال سوران از تیم بازیگری مستعد و در عین حال کمتر شناخته شده ای استفاده میکند از جمله این بازیگران میتوان به مرحوم حسام محمودی، مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، مریم کاظمی محمدرضا صولتی اشاره کرد. محمد معتمدی خواننده تیتراژ پایانی این سریال است. موسیقی تیتراژ با آهنگسازی مسعود سخاوت دوست و شعری از محمدمهدی سیار تنظیم شده است.

کلام آخر

سریال سوران توسط مرکز سینمایی سوره تولید شده است و می توان آن را به عنوان یکی از بهترین و جدی ترین آثار ساخته شده در مورد رشادت ها و حماسه های مردم کردستان دانست.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران