Image
1402/04/21

برندگان پویش آبنبات دارچینی

با به پایان رسیدن اولین پویش باشگاه مهرا، اختتامیه این مسابقه در روز چهارشنبه 21 تیرماه برگزار شد . اختتامیه این پویش و قرعه کشی برندگان آن بصورت زنده در اینستاگرام و آپارات باشگاه مهرا پخش شد.

با به پایان رسیدن اولین پویش باشگاه مهرا، اختتامیه این مسابقه در روز چهارشنبه 21 تیرماه برگزار شد . اختتامیه این پویش و قرعه کشی برندگان آن بصورت زنده در اینستاگرام و آپارات باشگاه مهرا پخش شد.

🎁جوایز پویش آبنبات دارچینی

در این پویش 10 میلیون تومان برای برندگان در نظر گرفته شده بود. قرعه کشی بین نفرات برگزیده آزمون که بیشترین پاسخ صحیح را داشتند برگزار شد. جوایز برای نفرات اول تا سوم به شرح زیر است.

  • 5 میلیون تومان برای نفر اول

  • 3 میلیون تومان برای نفر دوم

  • 2 میلیون تومان برای نفر سوم

همچنین به تمامی افرادی که در این مسابقه شرکت کردند، 500 امتیاز و 50 سکه مهرایی تعلق گرفت. اعضای مهرا میتوانند با امتیازات خود سطح کاربری خود را ارتقا دهند. همچنین با سکه میتوانند در بخش جوایز باشگاه ، کد تخفیف مجموعه های مختلفی را دریافت کنند.

✨لیست برندگان پویش آبنبات دارچینی

بعد از برنامه اختتامیه، قرعه کشی این دوره پویش برگزار شد و افراد خوش شانس این مسابقه مشخص شدند:

  1. نفر اول : آقای محمدمهدی دهقان

  2. نفر دوم: خانم آزاده اسماعیلی

  3. نفر سوم: آقای محمد سنگ قلعه

با برندگان خوش شانس این دوره مسابقه بزودی تماس گرفته میشود و برای دریافت جایزه با آنها هماهنگی های لازم صورت می گیرد.

🎀چطور جزو برنده های باشگاه مهرا شویم؟

برنده شدن در پویش های باشگاه مهرا سخت نیست! بزودی پویش های بیشتری با جوایز ارزنده در باشگاه مهرا برگزار میشود. شما میتوانید با دنبال کردن مهرا در شبکه های اجتماعی از زمان و نحوه شرکت در آنها باخبر شوید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران