Image
1402/08/23

پویش کتابخوانی پاییز آمد

سومین پویش باشگاه مخاطبان مهرا با موضوع کتاب "پاییز آمد" به قلم گلستان جعفریان برگزار می‌‌‌‌‌شود.

باشگاه مخاطبان مهرا برگزار می کند:

رقابت اهالی فرهنگ در پویش "پاییز آمد"

سومین پویش باشگاه مخاطبان مهرا با موضوع کتاب "پاییز آمد" به قلم گلستان جعفریان برگزار می شود.

به گزارش مهرا، سومین پویش باشگاه مخاطبان مهرا با موضوع کتاب "پاییز آمد" برگزار می شود. کتاب پاییز آمد روایتی از خاطرات فخرالسادات موسوی همسر شهید احمد یوسفی است که به همت گلستان جعفریان به رشته تحریر درآمده است.

علاقمندان می توانند جهت شرکت دراین پویش، پس از ثبت نام در باشگاه مهرا محتوای مرتبط با داستان و فضای کتاب را در قالب پست و استوری در اینستاگرام , روبینو و ماجرای بله منتشر نمایند.

علاقه مندان بعد از تولید محتوا و انتشار آن صفحه مهرا را تگ کرده و از هشتگ #باشگاه_مهرا و #پاییز_آمد استفاده کنند، سپس از محتوای تولید شده عکس گرفته و تصویر(اسکرین شات) آن را در این لینک بارگذاری نمایند.

این رویداد از تاریخ 23 آبان ماه تا 16 آذر برگزار شده و در تاریخ 20 آذرماه قرعه کشی آن انجام خواهد شد.

مهرا برای نفر اول 50 میلیون ریال برای نفر دوم 30 میلیون ریال و برای نفر سوم 20 میلیون ریال در نظر گرفته است. همچنین به ده نفر از شرکت کنندگان، 5میلیون ریال اعتبار باشگاه مخاطبین مهرا اعطا خواهد شد. کلیه کسانی که در این پویش شرکت می کنند 500 امتیاز مهرا به همراه 50 سکه مهرایی دریافت خواهند کرد.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران