Image
1403/04/23

مسابقه عکس موبایلی نگاه سرخ

📣همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر مهرا با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران، مسابقه عکس موبایلی "نگاه سرخ " را برگزار می‌کند.

🏴 اقامه عزای امام حسین (ع) و یاران وفادار آن حضرت در محرم و صفر از دیرباز جایگاه خاص و برجسته‌ای در میان ایرانیان، برخوردار بوده است و هر ساله با سنت‌ها و آئین‌های مختلفی در جای جای کشورمان ایران برگزار می‌شود. این آداب و رسوم هر یک فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای عکاسی به وجود می آورند.

📸 مسابقه عکاسی موبایلی "نگاه سرخ" با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی با موضوعات فرهنگ عزاداری و سوگواری محرم در محل زندگی شما، کودکان و محرم، تعزیه و آیین‌های سنتی، هیئت‌های عزاداری خانگی و پیاده روی اربعین برگزار خواهد شد.
باشگاه مخاطبان مهرا با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران، بدین وسیله از کلیه علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آورد تا با نگاه نافذ و هنرمند خود شور و شعور حسینی را در قاب تصویر و عکس روایت کنند.


🎁 داوری مسابقه عکاسی سوگواره عاشورایی با نظر هیئت داوران شامل جناب آقایان مهدی طاهری، مجتبی حیدری،حمید وکیلی، میثم ملکی و سید شهاب الدین واجدی انجام می‌شود و جوایز به شرح زیر است:

✔ جایزه نفر اول: لوح تقدیر و تندیس یادبود به همراه 50 میلیون ریال
✔ جایزه نفر دوم: لوح تقدیر و تندیس یادبود به همراه 30 میلیون ریال
✔ جایزه نفر سوم: لوح تقدیر و تندیس یادبود به همراه 20 میلیون ریال

👌 5 هدیه 20 میلیون ریالی به 5 برگزیده از نگاه مردم نیز اهدا خواهد شد؛ همچنین آثار برگزیده در گالری‌های ایستگاه های مترو به نمایش گذاشته خواهند شد.

✔ آخرین مهلت ارسال آثار: 10 شهریور ماه 1403
✔ انتخاب و داوری آثار: 18 شهریور ماه 1403
✔معرفی برگزیدگان: 28 شهریور ماه 1403

👈 جهت کسب اطلاعات بیشتر صفحه باشگاه مخاطبان مهرا در اینستاگرام به آدرس mehraclub را دنبال نمایید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران